Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

ΛΗΞΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΟΡΟΒΕΣΗ ΑΠΟ ΣΥΡΙΖΑ- ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΕΙ Ο ΚΟΡΟΒΕΣΗΣ

ΠΗΓΉ enet.gr
Λήξαν θεωρείται από τον ΣΥΡΙΖΑ το ζήτημα που πυροδότησαν οι δηλώσεις του Περικλή Κοροβέση, σύμφωνα με τις οποίες επί Οικουμενικής κυβέρνησης είχαν λάβει χρήματα από τη Siemens και τα κόμματα της αριστεράς, μετά τη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας και των μελών της Γραμματείας του κόμματος.

Την κατηγορηματική διαφωνία και αντίθεση της Κ.Ο του ΣΥΡΙΖΑ με τις επίμαχες δηλώσεις του Περικλή Κοροβέση με τις οποίες ενέπλεξε τον Ενιαίο ΣΥΝ στο σκάνδαλο της Siemens, εξέφρασε με δηλώσεις του ο Αλ. Αλαβάνος, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της συνεδρίασης της κοινοβουλευτικής ομάδας που είχε αποκλειστικό αντικείμενο τις δηλώσεις του κ. Κοροβέση.

Για τον ΣΥΡΙΖΑ, λοιπόν, το θέμα θεωρείται λήξαν, ωστόσο ο Περικλής Κοροβέσης δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι ο ίδιος δεν έχει κάτι να ανακαλέσει διότι το μόνο που έκανε ήταν να αναταράξει τα δημοσιεύματα του τύπου. Διευκρίνισε, πάντως, ότι ο ίδιος δεν είχε στόχο να καταγγείλει την αριστερά αλλά να την υπερασπιστεί.

"Είμαι πάρα πολύ περήφανος για το υψηλό πολιτικό επίπεδο που συνεδρίασε η Κ.Ο. Είναι κρίμα που δεν ήσασταν μέσα, για να δείτε πώς μιλάει η Αριστερά. Εγώ δεν έχω να ανακαλέσω τίποτα, από την άποψη ότι ανακύκλωσα μια δική σας δουλειά, πράγματα που είχαν δημοσιευτεί στην Ελευθεροτυπία και θεώρησα καθήκον μου να υπερασπίσω την Αριστερά. Η δήλωσή μου δεν ήταν να καταγγείλω την Αριστερά μην φανταστείτε, αυτή είναι η Αριστερά που υπερασπίζομαι εδώ και χρόνια. Τώρα το πώς διαμορφώθηκε από τα media είναι άλλο κεφάλαιο, αλλά στην ουσία η θέση μου είναι ξεκάθαρη. Υπερασπίζομαι την Αριστερά, ψάχνω το παρελθόν της και όπου το πράγμα ξεκαθαρίζει, χαίρομαι και είμαι περήφανος.", δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Περικλής Κοροβέσης.

Με την ολοκλήρωση της τρίωρης συνεδρίασης, ο κ. Αλαβάνος τόνισε ότι “μετά τις εξηγήσεις που έδωσε ο σ. Περικλής ότι, πέρα από ατυχείς διατυπώσεις, δεν είχε την πρόθεση να θίξει την ηθική και ιστορική διαδρομή προσώπων και κομμάτων της Αριστεράς, η Κοινοβουλευτική Ομάδα θεωρεί το θέμα λήξαν”. Ο κ. Αλαβάνος δήλωσε περήφανος για “το ηθικό φορτίο του ΣΥΡΙΖΑ, την αγωνιστική παρουσία και δράση του”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου